Som overskriften siger, post alle dine baggrunde her. Helst dem du selv laver, da de er det fedeste at se.
Denne topic er også lavet for at vi kan kommentere andres værker. Men jeg starter med mit aller første selvlavede wallpaper her:
Til dem der ikke ved hvordan du reziser (udskærer) et billede så den passer til psp’en skærm vil der snart komme en guide (håber jeg) som PalleA gerne skulle oversætte. Guiden indeholder linket til det gratis program GiMP, og en billed guide til hvordan du resizer og forhåbentligt vil der også løbende kommer flere guides til at forbedre jeres billeder.
Alle guidesne vil formodentlig komme til at ligge her http://thomas.boelskifte.dk/index.php/forums/viewthread/509/ Måske kunne thomas lave det til en sticky, som en slags forskellige guides til billeder
nice nok, med hvilket program har du lavet de der “huller” i midten, jeg prøver det der gimp og følger den der guid på engelsk men kan sku ikke se hvordan de kan åbne en anden med det der grid på også hvordan de ligger templatet ind på
synes jeg også derfor prøver jeg noget nyt. Desuden mangler jeg nogen ideer så hvis der er nogen der har nogle ønsker eller lignede som jeg ville kunne klare, så smid lige en besked.
tænkte jeg lige ville smide den sidste nye ind. Er lidft stolt af den for hjertet passer ind med menu iconerne, de små prøver der kan være er at det måske kan virke for overfyldt.
hvad mener du med at bryde baggrunden?? show and tell hov så var der lige en samfundsfags time igen. LONG LIVE MIN BÆRBAR! Her er mit resultat nok noget mere for kvinden i forholdet for dem der har sådan et.
A girls power. Lavet på tanken om når min psp ender i min “kones” hænder den er lidt mørk hvis man har en sort psp men jeg synes ikke den er for mørk.
hehe den tror jeg også jeg bliver nød til at have på
hun er sku begyndt at nakke min psp nå jeg sover :o
og det var ellers henne der sage: “ja det kunne sikker være sjovt at have en psp men har du virklig brug for den? skulle jeg ikke shoppe i stedet?”