I det her tilfælde syntes jeg det er iorden at hente spillet (spørg mig ikke hvorfor) .
Men man sidder og venter på et spil, og man ser det er kommet som download, så havde jeg også selv hentet det, MEN - havde dog også købt det ligesom Sleeper har tænkt sig
Bestilte det først d. 21 på coolshop. Så tjekkede jeg lige deres side igår og læser følgende: P.g.a. stor usikkerhed om antallet af spil som er færdig til release har producenten oplyst at alle ordre som er lagt efter d. 15/04-08 er i risiko for ikke at kunne få varen til release. Dette skulle ihht. vores oplysninger gælde alle forhandlere i Europa
Bestil nu og vi sender ud efter først-til-mølle princ
Yep, det læste jeg godt - jeg var også 1mm ved at bestille det fra coolshop, men da jeg så, så at det var udskudt pga mange der har forudbestilt, fik jeg en hjemmeside af Gizmo (engelsk hp), hvor jeg kun kom af med 337 kr, og shipping er = free . Så jeg kom kun af med de 337 kr, det er satme lækkert.
det irritere mig lidt at jeg har en mega stram økonomi lige pt, for jeg tror altså jeg bliver nødt til at eje det spil, når det nu er så hypped, og så var de andre heller ikke dårlige…
men ved ikke om jeg skal købe speciel edtion eller det normale når jeg får penge til det