Hejsa herinde
Jeg er helt blank mht. brugen af PSP, så jeg har en del udfordringer, som I sikkert herinde kan hjælpe mig med.
Jeg har fået en psp af en kammerat, men han havde ikke nogen ac til den, så jeg kan ikke få strøm på den.
1.Hvor skaffer jeg en lader til min psp til rimelige penge?
Dernæst kan jeg se at jeg skal have skaffet en memory stik pro duo, max størrelse på disse, hvis man skal have film, spil og noget musik?
2. Jeg har læst mig frem til at jeg skal have skaffet mig et pandora batteri, for at jeg kan ligge et CFW ind på min psp, hvor skaffes denne?
2B. Kan se at det skulle være muligt at lave et pandora batteri af det eksisterende, men jeg skal vist først have skaffet en lader, så jeg kan se versionen af min psp.
3. Forskellen på en FAT og slim model, hvad er den? Jeg aner ikke hvad det er for en jeg har…men den ser smart ud ![]()
Håber I kan hjælpe mig igang, er skarp nok på divx film, musik og spil generelt, men er der nogle bestemte formater jeg skal være obs på, så sig lige til, eller hvis jeg skal have subs på mine divx til psp, så ville det være rart at vide lidt om.
På forhånd tak for hjælpen,
Kelly_DK