Første gang med en PSP???
Posted: 26 June 2010 06:36 PM   [ Ignore ]
DPF Medlem
Total Posts:  7
Joined  2010-06-26

Hejsa herinde

Jeg er helt blank mht. brugen af PSP, så jeg har en del udfordringer, som I sikkert herinde kan hjælpe mig med.

Jeg har fået en psp af en kammerat, men han havde ikke nogen ac til den, så jeg kan ikke få strøm på den.
1.Hvor skaffer jeg en lader til min psp til rimelige penge?

Dernæst kan jeg se at jeg skal have skaffet en memory stik pro duo, max størrelse på disse, hvis man skal have film, spil og noget musik?

2. Jeg har læst mig frem til at jeg skal have skaffet mig et pandora batteri, for at jeg kan ligge et CFW ind på min psp, hvor skaffes denne?
2B. Kan se at det skulle være muligt at lave et pandora batteri af det eksisterende, men jeg skal vist først have skaffet en lader, så jeg kan se versionen af min psp.
3. Forskellen på en FAT og slim model, hvad er den? Jeg aner ikke hvad det er for en jeg har…men den ser smart ud smile

Håber I kan hjælpe mig igang, er skarp nok på divx film, musik og spil generelt, men er der nogle bestemte formater jeg skal være obs på, så sig lige til, eller hvis jeg skal have subs på mine divx til psp, så ville det være rart at vide lidt om.

På forhånd tak for hjælpen,

Kelly_DK

Profile

Posted: 27 June 2010 06:22 AM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
DPF Medlem
Joined  2010-06-26

Hej igen…

Fandt en lader til min tomtom, som kunne bruges og nu er jeg igang. Kan se at FW er 6.20.
Hvordan får jeg mulighed for at ligge spil, video, musik m.m. ind på den via et CWF?

Kelly_DK

Profile

Posted: 28 June 2010 12:18 AM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
DPF Medlem
Total Posts:  1636
slim/fat http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheCHNWIHNSAW0=VGVJAG5VBG9NES1DB25ZB2XLCW==/imgpsp slim5.jpg

den skulle gerne kunne håndtere 32gb kort, med det rigtige softwaare..

og om du kan få CFW afhænger af om din psp er en slim eller fat

Signature 

my signature is gone :(

Profile

Posted: 28 June 2010 03:16 PM   [ Ignore ]   [ # 3 ]
DPF Medlem
Total Posts:  182
du kan få cfw på alle psp’er MEN MEN ....
vi har hardware exploit(pandora) og vi har software exploit(spil exploit)
hardware virken KUN på PHAT(psp1000+) og slim med bundkort TA-085 og TA-090 og der SKAL BRUGES PANDORA(MODDE BATTERI)

software virker på alle moddeller selv GO men har den ulempe at når man slukke elle løber tør for strøm så skal man køre exploiten igen
for at få cfw på igen

da jeh ikke ved hvilken model din psp er kan jeg hjæpe mere før du skrive model (bundkort nr)

Signature 

PSP 1004 NAND død DCgenoprette. FW 5.00 m33 via mms/PANDORA
PSP 3001 FW 5.03 ((MHU(gen-c)sagna))

Profile

Posted: 28 June 2010 06:09 PM   [ Ignore ]   [ # 4 ]
DPF Medlem
Joined  2010-06-26

Hmm linket der var sat i din post gizmo virker ikke.
Model, hvor finder jeg det? Tallet i bunden af psp siger til sidst PSP1004, lyder som et modelnummer.
Skal du bruger de andre tal også eller er der andet jeg skal bruge?
Har lige bestilt et pandora batteri og skal lige vide hvor stort et memorystick pro duo jeg kan købe til psp?

Kelly_DK
P.S. tak for info - so far….

Profile

Posted: 28 June 2010 11:42 PM   [ Ignore ]   [ # 5 ]
DPF Medlem

du kan få cfw på alle psp’er MEN MEN ....
(bundkort nr)

det er den største potion bullshit jeg har hørt i dag… da psp’er der ikke kan tages med pandora, kræver en bestemt fw…

Signature 

Profile

Posted: 28 June 2010 11:43 PM   [ Ignore ]   [ # 6 ]
DPF Medlem

Hmm linket der var sat i din post gizmo virker ikke.
Model, hvor finder jeg det? Tallet i bunden af psp siger til sidst PSP1004, lyder som et modelnummer.
Skal du bruger de andre tal også eller er der andet jeg skal bruge?
Har lige bestilt et pandora batteri og skal lige vide hvor stort et memorystick pro duo jeg kan købe til psp?

Kelly_DK
P.S. tak for info - so far….

du kan trygt købe et 32 gb til den… dog er max størrelsen til et du kan bruge sammen med pandora 4gb hvis jeg ikke husker forkert

Signature 

Profile

Posted: 29 June 2010 04:27 AM   [ Ignore ]   [ # 7 ]
DPF Medlem
Joined  2010-06-26

Ok, så man kan bruge et 32GB efter at man har lagt et CFW på sin psp. Når man “breaker” sin psp med pandora, kan man kun bruge max 4 GB, eller er det forkert forstået?

Pft,

Kelly_DK

Profile

Posted: 29 June 2010 04:49 PM   [ Ignore ]   [ # 8 ]
DPF Medlem
Joined  2010-06-26

Som tidligere nævnt har jeg bestilt et pandora batteri. Er der nogen der kan fortælle mig om en guide, hvor den fortæller, hvordan pandora batteriet skal bruges og hvor jeg finder det rette CFW til min psp.

Kelly_DK

Profile

Posted: 30 June 2010 07:39 PM   [ Ignore ]   [ # 9 ]
DPF Medlem
Joined  2010-06-26

Jeg har læst “Den ultimative guide til downgrade og upgrade af FAT og Slim” men forstår det ikke helt.
Jeg har en FAT psp 1004 med originalt batteri (har dog bestilt et pandora batteri) og en memory stick duo pro på 1GB…what next?
Har hentet nogle programmer, som jeg ikke får helt til at virke. Kan se at man faktisk kan lave det originale batteri om til et pandora, som man kan smide et CFW på sin psp og lave batteriet om til et alm. batteri igen…eller hvad?
Har hentet Multi Pandora, men kan ikke rigtig se hvor jeg kan lave batteriet om til et pandora…

Nogen der kan hjælpe, eller er jeg tvunget til at vente på mit pandora batteri.
Har stadig FW 6.20 på min psp

Kelly_DK

Profile

Posted: 01 July 2010 06:55 PM   [ Ignore ]   [ # 10 ]
DPF Medlem
Joined  2010-06-26

Håber at der er en der kan hjælpe mig herinde…jeg kan stadig ikke få det her til at virke.
Har fået mit pandora batteri i dag, men ved ikke helt hvad jeg skal gøre, for at komme ud af mit 6.20 FW.

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig, da jeg er ret stuck med min psp.

Kelly_DK

Profile

Posted: 01 July 2010 09:01 PM   [ Ignore ]   [ # 11 ]
DPF Medlem
Total Posts:  65
Jeg tror det nemmeste for dig er at kigge på youtube. Der er en del guider derinde som er mere opdaterede end den du henviser til.

Signature 

85.82.132.60

Profile