Hejsa folkens.
Jeg får efterhånden overhovedet ikke brugt min PSP mere, og kan se herinde at folk stadig er interesserede i de ældre modeller, så mon ikke nogen andre kan få glæde af denne herlige maskine ![]()
PSP:
PSP Phat 1004 OFW. 6.??
- Skærmen har 3 små ridser som man knapt nok bemærker når film/spil kører. Ingen døde pixels i øvrigt.
Tilbehør:
Spil:
- Need for speed most wanted 5-1-0
- Tekken Dark Resurrection
- GTA, Liberty City Stories
- Tiger Woors PGA Tour 2007
- Burnout Legend
- The Sims 2
- Everybodys Golf (virker desværre ikke pga. skadet UMD cover. Kan forestille mig det kan skiftes, aner dog ikke hvordan!)
Film:
- Alien vs. Predator
- Austin Powers - The spy who shagged me
- Austin Powers - Goldmember
- The Bourne Identity
- The Bourne Supremacy
- The Transporter
- Terkel i Knibe
- The Nightmare before Christmas
- Hostage
- Spiderman 2
Tilbehør:
- Memory Stick 2GB (Sandisk)
- Memory Stick 512MB (Sandisk)
- Memory Stick Pro DUO Adapter (så du kan sætte kortet i din PC såfremt du har kortlæser!)
- USB/Power kabel
- Taske der kan indeholde alle spil samt PSP’en (oprindeligt kamera-taske, men den passer perfekt til formålet!)
Generelt om pakken!:
På trods af at jeg altid er god overfor min elektronik, lider nogle få af spillene (Sims + Everybodys golf) af småskader på de elendige UMD covers.
Maskinen blev købt for små 4 år siden så jeg har desværre ikke opbevaret orig. embl. eller bon. PSP’en selv inkl. knapper og UMD drev fungerer upåklageligt, men bærer igen præg af at være en gammel maskine, hvilket vil sige at batteriet ikke holder så længe som det ville på en splinterny maskine.
Pris:
Kom med nogle bud! Anything goes
PSP’en befinder sig i Århus
Jeg regner ikke med at skulle have en hel masse, men jeg synes alligevel at jeg har nogle gode titler både hvad angår film og spil, samt en maskine der evt. kan bruges til reservedele såfremt den har nogle sjældne komponenter.
Mvh Mikkel