noob i psp hacking brug for hjælp
Posted: 02 September 2010 06:35 PM   [ Ignore ]
DPF Medlem
Total Posts:  8
Joined  2010-09-02

hej guys

har lige fået smidt en psp ind af vinduet af min ven, fordi han rejser til italien. sys fandme godt om!!!

jeg har hørt man kunne lave at psp’en kunne køre backup games (iso’er) men how tænker jeg bare lige…

så fandt jeg dette great site her, men gør det selv guiden virker åbenbart ikke :( såå er lidt blank lige pt :( håber i kan hjælpe lidt og guide mig smile

vil dog sige at jeg ikke er helt blank på softmodding og andre sjove trikser wink har softmodded min wii til at game backupgames. og min fat ps2 til det os raspberry men psp, er jeg lidt lost på.

jeg ved at jeg godt kan finde ud af det, mangler bare lidt guide.

vil MEGET MEGET GERNE slippe for at komme af med noget! for med ingen arbejde og su i lejlighed som 18 årig, er ikke en succes, især ikke når byen har åben…

nå men i kunne vel godt bruge nogle informationer, gør mit bedste smile spørg hvis jeg mangler noget.

- er næsten 100 på at det er en fat psp, desuden er den møjgammel! smile
- den har firmwire 5.51

det var faktisk lidt det… :(

nå men spørg endelig, og takekr på forhånd smile

Profile

Posted: 02 September 2010 06:40 PM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

har nu læst mig til i bunden af psp’en står der hvad jeg tro betyder at den er 1004 smile så vidt jeg ved betyder det noget. der står selvfølig en masse andre tal foran men, PSP1004 står til sidst smile

Profile

Posted: 07 September 2010 05:08 AM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

er jeg helt forkert på den siden ingen gider svarer mig :(

Profile

Posted: 08 September 2010 08:55 PM   [ Ignore ]   [ # 3 ]
DPF Medlem
Joined  2010-03-27

Hejsa, der kan godt være lidt dødt herinde, men kom lige forbi. Det lyder som om du har en ret god mulighed for at softmodde din psp, men hvor i landet kommer du fra? Jeg er selv fra Århus, og kunne da godt hjælpe med at få CFW på. Men ellers kan jeg da evt. prøve at hjælpe her inde.

VH
DKgiz

Profile

Posted: 10 September 2010 01:19 PM   [ Ignore ]   [ # 4 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

nååå, derfor :( ja okay, lyder meget godt smile jeg bor i haderslev sønderjylland såå det går nok ikk, tak anyway smile

jeg har selv blev klogere smile jeg skal have et pandora batteri, men for dyrt. så jeg kan vælge at lave mit battery om til et smile så skal jeg bruge magic memory stick.

er jeg helt væk?

hvordan laver man batteri tricket smile

takker wink

Profile

Posted: 11 September 2010 01:22 PM   [ Ignore ]   [ # 5 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

okay guys. nu er jeg kommet så langt smile

har hardmodded battery, mms lavet, og der står nu 4.01 m33-2 som mit firmwire smile what to do now?

Profile

Posted: 16 October 2010 10:16 AM   [ Ignore ]   [ # 6 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

har ikk lavet mere ved det, men har da fået spillet lidt smile

er det nødvendig at opgradere firmwire? hvis ja, hvad er det godt for?

og mit batteri som jeg lavede til pandora kan godt gå hen at blive PÆNT pænt varm når man spiller, er dette normalt?

Profile

Posted: 16 October 2010 10:17 AM   [ Ignore ]   [ # 7 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

glemte lige noget smile

jeg brændte mig under processen af pandora batteriet, kan det ahve nogen effect på det oven over

Profile

Posted: 16 October 2010 04:37 PM   [ Ignore ]   [ # 8 ]
DPF Medlem
Joined  2010-03-27

Hejsa, du skal ikke bruge pandora batteriet, når du spiller, det skal kun bruges når du skal softmodde din psp. Ellers skal du bare bruge et normalt batteri.

Profile

Posted: 16 October 2010 07:13 PM   [ Ignore ]   [ # 9 ]
DPF Medlem
Joined  2010-09-02

okay kan jeg faktisk godt se meningen i smile har et par spørgsmål mere dog smile

er det grunden til at den bliver varm? hvad har det at konsekvenser?

hvis jeg skal lave mit batteri normalt igen, er det så bare igen at connecte de 2 steder igen?

hvad nu hvis jeg skal opgradere til tlike 5.33 gen ting trikser noget, skal jeg have pandora igen?

Profile

Posted: 16 October 2010 09:10 PM   [ Ignore ]   [ # 10 ]
DPF Medlem
Joined  2010-03-27

jeg ved ikke om det er grunden til det bliver varmt, har som tidligere sagt købt mit pandora.
men ja hvis du connecter de 2 steder igen, så skulle det blive et normalt batteri.
men hvis du opgraderer til 5.33 og det kikser så skal du bruge pandora igen.
så jeg vil råde dig til at købe et alm. psp batteri og bruge det når du spiller.

Du kan evt købe sådan en her:

http://www.gamebits.dk/shop/logic3-1800mah-battery-9608p.html

Den koster ikke alverden men der er også mange andre muligheder.

DKgiz

Profile